adsآموزش حرفه ای تجهیزات پزشکی!
فیلتر های اعمال شده:
    جستجو:
    مرتب سازی بر اساس:
    • چگونه یک سوزن پزشکی مناسب انتخاب کنیم؟

      چگونه یک سوزن پزشکی مناسب انتخاب کنیم؟

      مدیرنس
      ۰۹ تیر ۱۴۰۰ 1731 0

      سوزن های تزریق داخل وریدی: اجازه تجویز مایع ، اغلب محلول دارویی ، به طور مستقیم در ورید را می دهد. یک تورنیکت یا گارو، ده سانتی متر بالاتر از محل تزریق بسته میشود. تزریق داخل وریدی تأثیر درمانی سریع تری نسبت به تزریق های زیر پوستی ایجاد می کند. آنها همچنین از خطر واکنش با بافت زیرپوستی یا عضلانی جلوگیری می کنند (که در موارد شدید می تواند باعث درد ، ادم یا حتی نکروز شود).

    • انتخاب کاتتر مناسب

      انتخاب کاتتر مناسب

      مدیرنس
      ۰۱ مهر ۱۳۹۹ 10946 0

      طیف گسترده ای از کاتترها با توجه به استفاده آنها وجود دارد. سه نوع کاتتر اصلی عبارتند از: کاتترهای تزریق (وریدی یا شریانی): امکان تزریق یک یا چند مایع مانند محلول های پزشکی را به بدن فراهم می کنند. در این حالت ، کاتتر برای تزریق مداوم در ورید یا شریان قرار می گیرد تا از سوزن زدن های مکرر به بیمار جلوگیری شود. تزریق مایعات پزشکی می تواند بلند مدت بوده و یا تکرار شود. به عنوان مثال ، در هنگام زایمان ، یک زن باردار ممکن است برای دریافت داروی بیهوشی موضعی که باعث کاهش درد می شود، نیاز به تزریق دا

    • راهنمای خرید ماسک جراحی یا رسپیراتور مناسب

      راهنمای خرید ماسک جراحی یا رسپیراتور مناسب

      مدیرنس
      ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ 1782 0

      ماسک می تواند یک وسیله پزشکی یکبار مصرف (ماسک "جراحی") یا تجهیزات حفاظت شخصی ("رسپیراتور") باشد که توسط مراقبان و یا بیماران دارای بیماری مسری پوشیده می شود. ماسک ها بسته به نوعشان ، در برابر انتقال عوامل عفونی از طریق "قطرات" یا "هوا" محافظت می کند. با توجه به استاندارد هر ماسک و کلاس محافظتی آن ، می تواند از آلودگی ویروس هایی مانند کرونا ویروس ، سارس و H1N1 جلوگیری کند.

    آخرین ویدیوها

    ویدیو های تجهیزات پزشکی

    آخرین مطالب

    مطالب تجهیزات پزشکی
    متشکریم، نظر شما ثبت گردید.پس از تایید مدیر سایت در وبسایت نمایش داده می شود.